راهنمای تعویض کالا

 

رضایت مشتری و آسودگی خاطر  از اولویت های اصلی فروشگاه اینترنتی دیلو می باشد، از این رو فروشگاه اینترنتی دیلو توجه ویژه ای به این موضوع دارد تا شرایطی محیا کند که سفارشات مشتریان در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست آنها برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه اینترنتی دیلو خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

از آنجا که  اکثر محصولات فروشگاه اینترنتی دیلو  مشمول 7 روز مهلت تست و ضمانت برگشت کالا می باشند ، توجه شما را به نکات زیر جلب می کنیم.

- اشکالات یا ایرادات فنی حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به "دیلو" اطلاع داده شود.

- توجه شود که کارتن و جعبه ی اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه ی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود.

- نوشتن توضیحات،آدرس یا هر موضوع دیگری روی کارتن یا جعبه ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد.

- اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. ( استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی متفاوت با توصیه ی سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می شود.)

تبصره1 : این امکانات برای محصولاتی که به صورت هدیه (بصورت رایگان)  از طرف فروشگاه اینترنتی دیلو به مشتریان فرستاده شده اند نمی باشد.

تبصره2 : محصولاتی مانند عطر و ادکلن،جوهر چاپگر، لوازم آرایشی  و بهداشتی و دیگر محصولاتی که جنبه ی مصرفی دارند مشمول ضمانت 7 روز بازگشت کالا نمی باشند و  در عوض دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی هستند و درصورتی که محصولی که به دست مشتری رسیده باشد معیوب باشد و یا از نظر ظاهری دچار مشکل باشد می توانید مراتب را از طرق مختلف پشتیبانی به مسئولان فروش دیلو منعکس کنید.

- جهت اطمینان بیشتر فروشگاه اینترنتی دیلو از این موضوع که محصولاتی سالم و بدون نقص به دست مشتری میرسد تمامی محصولات الکترونیکی هنگامی که از انبار به فروشگاه منتقل می شوند ابتدا تست می شوند و پس از بررسی کامل و اطمینان از صحت محصول دوباره بسته بندی شده و برای مشتری ارسال می گردد. (برای مثال در ارسال تلویزیون، جعبه باز شده و تلویزیون روشن شده، وضعیت آن بررسی شده و حتی از سالم بودن تمام پیکسل های آن اطمینان حاصل می شود و دوباره بسته بندی می شود و سپس برای مشتری ارسال می شود). لذا در این حالت اگر چنین محصولی در هنگام انتقال از طریق پست دچار ضربه شده باشد، لازم است حداکثر در مدت 24 ساعت از طریق شماره ی 09104978136 و یا پست الکترونیکی info@dilo.ir به اطلاع پشتیبان های فروشگاه اینترنتی دیلو رسانده شود. 

 

 اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

-  وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیلو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

-در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه ی خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه ی اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.

 

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد،باید هرچه سریع تر به پشتیبان های فروشگاه اینترنتی دیلو  ( 09104978136 یا info@dilo.ir ) اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به پشتیبان های فروشگاه اینترنتی دیلو اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان دیلو، در صورتی امکان پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ی ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه ی آن نیز الزامی است.

 

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

- آسیب دیدگی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به فروشگاه اینترنتی دیلو اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه ی مرسولات، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده ی شرکت حمل و نقل است و در صورت تایید شرکت حمل کننده ی سفارش، فروشگاه اینترنتی دیلو جهت رفاه حال مشتریان، خسارت وارده به مشتری را جبران می کند و ادامه ی روند پیگیری مشکل با شرکت حمل کننده ی سفارش را دنبال می کند. توجه شود که کارتن و جعبه ی اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه ی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود. کالای آسیب دیده و همه ی لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشگاه اینترنتی دیلو ارسال شود.

- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود.

-فروشگاه اینترنتی دیلو، در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی، در صورت عدم آگاهی و یا اطلاع از ناتوانی مشتری در استفاده از محصول و یا ایجاد عوارض جسمی و بیماری های ناشی از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ( از قبیل حساسیت های پوسیتی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد.

 

کالا را چطور ارسال کنیم؟

- لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانان فروشگاهی اینترنتی دیلو جدا خودداری کنید.

- برای ارسال کالا، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل،ریموت،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. کارتن و جعبه ی اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه ی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود.فاکتور خرید به همراه کالا ارسال شود و پشت آن توضیحات و مشکل را بنویسید. برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیلو برسد، تمام هزینه های برگشت کالا به عهده ی "دیلو" می باشد و به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیلو، هزینه ی دریافت و ارسال مجدد کالا به عهده ی مشتری خواهد بود.

- در صورتی که کالای سفارش داده شده توسط مشتری، در هنگام برگشت کالا به فروشگاه، در حمل و نقل دچار مشکل یا شکستگی شد، مسئولیت آن به عهده مشتری می باشد و فروشگاه اینترنتی دیلو هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد. به دلیل عدم بسته بندی مناسب توسط مشتری در هنگام برگشت محصول احتمال شکستگی برخی محصولات وجود دارد، لذا مشتری موظف است نهایت دقت را در بسته بندی محصول انجام دهد تا محصول را سالم به فروشگاه اینترنتی دیلو برساند.

- پس از برگشت کالا، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیلو بررسی و کنترل می شود. اگر ایرادات یا مغایرت ها توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا وجه کالای مرجوعی (قیمتی که در فاکتور مشتری وجود دارد) به مشتری برگشت داده می شود.

برای ارسال بسته خود به فروشگاه اینترنتی دیلو از آدرس زیر استفاده کنید: بوشهر - گناوه - خیابان شهید باهنر - فرعی 15 - کد پستی 7531965567 - شماره تماس 09104978136


بالا